Моніторинг якості освіти
У минулому навчальному році:
- до наступного класу переведено всіх учнів 1-9-х класів;
- випущено із школи ІІ ступеня – 6 учнів;
- свідоцтв з відзнакою – не було.
З метою перевірки якості набуття знань, вмінь, навичок і компетенцій учнів, повноти виконання навчальних програм щорічно вивчається стан викладання навчальних предметів, перевіряються навички читання учнів 1-4-х класів та проводяться річні контрольні роботи за текстами адміністрації.
Відповідно до перспективного графіку фронтального адміністративного контролю стану викладання навчальних предметів на 2015-2020 рр., річного плану роботи школи на 2019/2020 навчальний рік, з метою підвищення рівня навчальних досягнень учнів з математики і успішного засвоєння учнями системи математичних знань, умінь і навичок були проведені дистанційні підсумкові контрольні роботи у 2-3-х класах.
Контрольні роботи писало 3 учні 2-го класу, 4 учнів 3-го класу. Вчитель 2-3-х класів проаналізувала результати контрольних робіт та визначили типові помилки за класами.
Аналіз контрольних робіт з математики
Клас | Кількість учнів 2-го класу | Рівень навчальних досягнень учнів | ПІБ вчителя | |||
початковий | середній | достатній | високий | |||
2 | 3 | - | 2 | 1 | - | Асєєва С.І. |
3 | 5 | - | 2 | 2 | 1 | Асєєва С.І. |
4 | 2 | - | 2 | - | - | Гекова Н.В. |
Усього | 10 | - | 6 | 3 | 1 |
Учні школи ІІ ступеня закінчили навчальний рік таким чином:
Клас | Всього учнів | Кількість учнів, які н/а | Рівень досягнень | Середній бал | Якість знань | |||||
Високий | Достатній | Середній | Початковий | 2018 | 2019 | 2020 | ||||
5 | 5 | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 5,9 | 0,49 | ||
6 | 7 | 0 | 1 | 1 | 5 | 0 | 3,7 | 0,31 | 0,47 | |
7 | 2 | 0 | 0 | 3 | 4 | 2 | 5,6 | 0,37 | 0,46 | 0,31 |
8 | 8 | 0 | 0 | 3 | 3 | 1 | 6,2 | 0,54 | 0,52 | 0,44 |
9 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 4,4 | 0,40 | 0,36 | 0,51 |
Всього | 30 | 0 | 1 | 6 | 14 | 6 | 8,78 | 0,51 | 0,52 | 0,51 |
Предмет | ПІБ учителя | 2019/2020 н.р. | |||||||
Початковий | Середній | Достатній | Високий | ||||||
К-ть | % | К-ть | % | К-ть | % | К-ть | % | ||
Українська мова | Казакова С.М. | 0 | 0 | 7 | 54 | 5 | 38 | 1 | 8 |
Семерніна Т.М. | 3 | 30 | 3 | 30 | 4 | 40 | 0 | 0 | |
Українська література | Казакова С.М | 0 | 0 | 5 | 38 | 7 | 54 | 1 | 8 |
Семерніна Т.М. | 2 | 20 | 3 | 30 | 5 | 50 | 0 | 0 | |
Зарубіжна література | Казакова С.М. | 5 | 19,2 | 11 | 42,3 | 9 | 34,6 | 1 | 3,9 |
Російська мова | Казакова С.М. | 5 | 20 | 9 | 36 | 11 | 44 | 1 | 3,9 |
Історія України | Колесніченко А.В. | 4 | 17,4 | 7 | 30,4 | 6 | 26,1 | 6 | 26,1 |
Всесвітня історія | Колесніченко А.В. | 4 | 21 | 5 | 26,3 | 9 | 47,4 | 1 | 5,3 |
Правознавство | Колесніченко А.В. | 0 | 0 | 1 | 100 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Математика | Гекова Н.В. | 1 | 10 | 5 | 50 | 3 | 36 | 1 | 3,9 |
Алгебра | Гекова Н.В. | 4 | 25 | 9 | 56,2 | 3 | 18,8 | 0 | 0 |
Геометрія | Гекова Н.В. | 4 | 25 | 5 | 31,3 | 7 | 43,7 | 0 | 0 |
Природознавство | Васильєва В.В. | 0 | 0 | 3 | 42,8 | 3 | 42,9 | 1 | 14,3 |
Географія | Васильєва В.В. | 4 | 21 | 6 | 31,6 | 8 | 42,1 | 1 | 5,3 |
Біологія | Семерніна Т.М. | 4 | 21 | 5 | 26,3 | 9 | 47,4 | 1 | 5,3 |
Фізика | Гекова Н.В. | 3 | 18,8 | 3 | 18,8 | 10 | 62,4 | 0 | 0 |
Хімія | Васильєва В.В. | 4 | 25 | 3 | 18,8 | 6 | 37,4 | 3 | 18,8 |
Інформатика | Васильєва В.В. | 4 | 15,3 | 5 | 19,2 | 14 | 53,8 | 3 | 11,5 |
Основи здоров'я | Семерніна Т.М. | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||
Музика | Колесніченко А.В. | 0 | 0 | 5 | 27,8 | 6 | 33,3 | 7 | 38,9 |
Образотворче мистецтво | Батраченко Д.В. | 0 | 0 | 6 | 33,3 | 9 | 50 | 3 | 16,7 |
Мистецтво | Батраченко Д.В. | 0 | 0 | 4 | 50 | 4 | 50 | 0 | 0 |
Фізична культура | Семерніна Т.М. | 0 | 0 | 1 | 9,1 | 7 | 63,6 | 3 | 27,3 |
Трудове навчання | Батраченко Д.В. | 0 | 0 | 9 | 34,6 | 11 | 42,3 | 6 | 23,1 |
Коментарi